Om mig

Mit billede
Jeg hedder Line Riis og er en kreativ tøs, der har tegnet og malet så længe jeg kan huske. Jeg bliver inspireret af mange ting som kunst, fotografier, naturen og drømme.

tirsdag den 10. juli 2012

Love and sleep...


Så har der igen været stille fra mig, men det har nu ikke været fordi, jeg har holdt mig væk fra mit atelier. Der har nemlig været massere af aktivitet, men jeg har bare ikke lige fået taget de nødvendige fotos, så jeg kunne dele mine skitser, malerier og tegninger her på bloggen.

Men nu har jeg fået taget et par billeder af to malerier jeg netop er blevet færdige med. Jeg har nemlig i noget tid brokket mig over en kammerats dårlige "Bilka-kunst" i hans lejlighed. Jeg kalder ikke mig selv Picasso, men mente alligevel, at jeg kunne pynte hans lejlighed væsentlig mere op med et par malerier end de grå/blå-klat-masseproducerede triste billeder han i årevis har haft til at hænge i sin stue. Så resultatet er to store malerier af en mand og kvinde i grå nuancer - da det jo er hans oprindelig farvevalg til hans stue :-)

"Sleep" Akrylmaling på lærred 70x90 (sovende mand)

"Love" Akrylmaling på lærred 70x90 (siddende kvinde)

Detalje af tekst - sort akrylmaling påført med Woodstamps
Og når jeg lige får taget mig sammen til at fotografere resten af mine små projekter, så kommer de også på bloggen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar