Om mig

Mit billede
Jeg hedder Line Riis og er en kreativ tøs, der har tegnet og malet så længe jeg kan huske. Jeg bliver inspireret af mange ting som kunst, fotografier, naturen og drømme.

onsdag den 28. september 2011

Home made construction art

"Construction art" -akryl maling og tegninger tegnet op med mørkebrun tusch (forskellige tykkelser)


Så er jeg færdig med mit maleri med konstruktionstegninger - eller næsten færdig. Jeg er aldrig sådan heeelt tilfreds og synes altid, at det ser godt ud under vejs, men når jeg så er "færdig", så begynder jeg alligevel at tvivle. Men det er - som mange af mine malerier - kun forsøg, hvor jeg forsøger mig og leger mig frem. Det er altid værre, når man får en bestilling på et maleri, for så skal man jo leverer -  og afvente om modtageren er tilfreds (i modsætning til kun mig) :-)


Ej, jeg er ret godt tilfreds med resultatet og har brugt en del timer på at overfører konstruktionstegningerne - finde de rette, måle dem op, tegne dem op med linial osv. De er også langt fra korrekte tegninger, da man nok ikke skal kaste sig ud i at bygge enten en bro eller et tag ud fra dem -men det er jo så heller ikke meningen. Meningen er nærmere industri møder kunst - som jeg selv er meget fascineret af.


Jeg har herunder lagt billeder ind af de forskellige tegninger, så I kan få et close-up af dem.




Tegning af bro


Udsnit af tagkonstruktion


Udsnit af tagkonstruktion


Gratkonstruktion


Del af konstruktionstegning over brobygning


Konstruktionstegning af bropille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar