Om mig

Mit billede
Jeg hedder Line Riis og er en kreativ tøs, der har tegnet og malet så længe jeg kan huske. Jeg bliver inspireret af mange ting som kunst, fotografier, naturen og drømme.

søndag den 11. september 2011

Colour and gold...



Er lige blevet færdig med to små malerier her i weekenden. Det er egentlig bare nogle små "forsøg", hvor jeg har leget lidt med farver og tegning med guldmaling, men jeg synes egentlig, at de er blevet meget gode, så nu lægger jeg dem herind, så I også kan få et kig :-)


Da de to malerier egentlig startede lidt som "forsøg" eller lidt leg med maling med tegninger, som motiv, valgte jeg at genbruge et af motiverne - det første af billederne nedenunder er et af selvportrætterne, som i også kan se på siden "Me, myself and I..." Måske kan I genkende det og måske kan I ikke? Anyway tegningen er lavet ud fra samme motiv, men hvor det andet er malet, mens det her bare er tegnet op med guldmaling. Det andet motiv er af kvinde (også mig selv) set bagfra - skitse.

Jeg kan desuden tilføje, at jeg har kastet mig ud i næste projekt - nemlig projektet med konstruktionstegningerne. Der er dog laaaaaang vej endnu, men har fundet et lærred, der passer til min ide, har fået malet baggrunden og er nu ved at skitsere tegningerne over og få et overblik over det fulde maleri. Spændende, men der går lige lidt tid, før jeg er færdig og kan dele det med jer.

Imens må i nøjes med de små malerier herunder :-)

"Guld portræt" Akrylmaling på lærred med guldportræt tegnet med akryl guldmaling (20x30 cm)

"Guld tegning - kvinde set bagfra" Akrylmaling på lærred med kvindeskitse
tegnet med akryl guldmaling (20x30 cm)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar