Om mig

Mit billede
Jeg hedder Line Riis og er en kreativ tøs, der har tegnet og malet så længe jeg kan huske. Jeg bliver inspireret af mange ting som kunst, fotografier, naturen og drømme.

søndag den 27. november 2011

Starting all over again...

Croquis-tegning af siddende mand (blyant 4b - tid 10 min)

 
Så er jeg startet til croquis-tegning igen og hold da op, hvor kan jeg godt mærke, at jeg er ude af træning. Heldigvis er jeg afsted med en veninde som har det på samme måde. Så når det går galt, så er der heldigvis en, der kan grine sammen med mig :-) Det er 2 timer pr. gang med skiftende modeller og der er ingen undervisning - hvilket er både godt og skidt. Godt, fordi jeg føler mig som en helt nybegynder!!! men på den anden side, så er undervisning jo kun til for at hjælpe en med at blive bedre :-)

Vi har nu været afsted to gange og heldigvis kan man da mærke, at det går fremad og sådan krydser jeg fingre for, at det bliver ved med. Så der er da kommet et par gode tegninger ud af de 4 timer, jeg har været afsted indtil videre - og så er der 100 andre tegninger, som I herinde ikke får at se :-)

Men da det er længe siden ,jeg har delt noget med jer, så synes jeg lige I skal have et kig på et par af mine tegninger fra mine croquis-timer.

Croquis - siddende mand (blyant 2b - tid: 5 min)

Croquis - liggende mand (byant 2b og 4b -tid: 15 min)

Croquis - mand på stol (blyant 2d - tid: 5 min)

Croquis- siddende kvinde (blyant 2b -tid: 3 min)

Croquis (to tegninger af samme position) - stående mand (blyant 2b - tid 3 min.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar